دانلود ترانه جنگل جاری داریوش
نوشته شده توسط : امیرحسین

در این حریم شبانه ستم گرفته

در این شب خوف و خاکستر که غم گرفته

رفیق روزان روشن رهایی من

ستاره‌ها را صدا بزن دلم گرفته

 

قامت یاران از تبرداران اگر شکسته

جنگل جاری رو به بیداری به گـل نشسته

بهار من

رو به بیداری جنگل جاری جوانه بسته

 

ستاره سوسو نمی‌زند اگرچه بر من

رفیق شبهای بی‌کسی ای سر به دامن

در این سکوت سترون سنگر به سنگر

چراغ خورشیدواره چشم تو روشن

 

قامت یاران از تبرداران اگر شکسته

جنگل جاری رو به بیداری به گـُل نشسته

بهار من

رو به بیداری جنگل جاری جوانه بسته

 

قامت یاران از تبرداران اگر شکسته

جنگل جاری رو به بیداری به گـُل نشسته

رو به بیداری جنگل جاری جوانه بسته

جنگل جاری رو به بیداری به گـُل نشسته

 

 

 

برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید.



آلبوم:نازنین


ترانه سرا:ایرج جنتی عطایی


آهنگساز:آهنگ قدیمی ترکی


تنظیم کننده:منوچهر چشم آذر





:: موضوعات مرتبط: داریوش(14) , ,
:: بازدید از این مطلب : 9280
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: